Fırat Plastik Kauçuk San. Ve Tic. AŞ Müşteri Hizmetleri Departmanı, müşteri memnuniyeti ve sadakatini arttırmak, kurduğu müşteri odaklı sistematik yapıyla ürün ve hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesini sağlamak amacıyla kurulmuştur. Öneri veya şikayet süreci müşterilerimizden bilgilerin gizlilik, şeffaflık, kolay erişilebilirlik prensipleri ile alınmasıyla başlar ve müşterilerimizin memnuniyetiyle sonlanır.
Sürecimizin işleyişini kısaca tarif etmemiz gerekirse;
Şikayetler web sitemiz üzerinden e posta, telefon, faks yada şahsen alınır.
Şikayet alınır alınmaz müşteri temsilcimiz tarafından şikayetin alındığına dair müşterimize cep telefonu, mail yada mesaj yolu ile bilgi iletilir.
Alınan şikayetin ilk değerlendirmesi yapılarak ilgili uzmanımıza konu aktarılır.
Uzmanımız konuyu inceleyerek müşterimiz ile temasa geçmeden önce şikayet nedenleri hakkında inceleme yapar.
Uzmanımız müşteri ile temasa geçerek sorununun giderilmesi için yapılabilecek uygulamaları müşterimize sunar ve müşterimiz ile mutabık kalır ise sorunun giderilmesi için çalışmalara başlar.
Sorun giderildikten sonra uzmanımız tekrar müşteri ile temasa geçerek memnuniyetsizliğinin giderilip giderilmediğine dair bilgi alır.
Eğer sorun giderilmiş ise şikayeti kapatır, giderilmemiş ise süreci müşteri memnuniyeti sağlanana kadar işletir.
Müşteriden onay alınıp şikayet kapatılmasına karşın aylık periyotlarla o ay içerisinde şikayette bulunan toplam müşteri sayısının %25'i aranarak memnuniyetleri müşteri temsilcimiz tarafından ölçülür.
Müşterimizin sürecin işleyişi esnasında personelimiz hakkında herhangi bir şikayeti olması durumunda tutanak tutularak konu incelemeye alınır.
Ücretsiz hattımız vasıtasıyla müşteri ile yapılan tüm görüşmeler kayıt altına alınır.